dilluns, 22 d’octubre del 2018




                          INTRODUCCIÓ AL MEU BLOG 

Hola, em dic Irene, fa 12 anys, 2 setmanes, 2 dies i 4 minuts que vaig nèixer, i el passat dimecres vaig començar aquest blog. Visc a Catalunya, més específicament a Girona. Per ara, la meva aspiració és arribar a ser un dia biòloga, geòloga, astrònoma, o alguna cosa relacionada amb la natura i el món que ens envolta. M'agraden molt els animals i jo vull fer aquest blog envoltat al seu món. Potser de tant en tant penjo algun article d'alguna planta que he vist i m'hagi sorprès o d'algún lloc en concret que he anat a fer alguna excursió algún dia. Intentaré ser activa al blog i donar la màxima informació que jo sàpiga en cada article, però està clar que jo no ho sé tot dels animals(ja m'agradaria) i a vegades utilitzaré webs com viquipedia o altres webs que em puguin servir per resumir millor el meu article. Intentaré que tot sigui molt visual, que aprengueu coses sobre el que jo escrigui i aniré amb compte de no fer faltes. Sense res més a dir, BENVINGUTS AL MEU BLOG!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

                                                                  CANGURS                            Els cangurs són mamífers m...